Carat ESPAÑA

Miguel Ángel Rodríguez
Su primer cargo político fué como colaborador de José María Aznar durante su mandato en Castilla y León, donde asumió el cargo de portavoz de la Junta de Castilla y León, con 22 años. Tras el nombramiento de José María Aznar como candidato del PP a las elecciones generales, pasó a ser director de Comunicación del Partido Popular, con 24 años, de 1988 a 1996.
Posteriormente, fue nombrado Secretario de Estado de Comunicación y portavoz de su gobierno en Moncloa, con 32 años, entre 1996 y 1998. Tras su paso por la Presidencia del Gobierno, abandonó la política activa. Pasó a ser presidente de la multinacional CARAT España (de 1999 a 2006), y a su vez ha colaborado editando videos para la FAES: La caída del muro del Berlín, y Tras la masacre, sobre el atentado islamista en Madrid del 11 de marzo de 2004. Igualmente, fue el responsable de los actos conmemorativos del Centenario del Real Madrid Club de Fútbol, en 2002.


Puntuación del concurso:

En todo caso, mais alá das formas está o fondo desta resolución e a valoración que recibiu a empresa Carat España, que non se situou en primeiro lugar no que se refire aos aspectos económicos. E iso que no prego de condicións figura especificamente que a adxudicación provisional realizarase “á proposición economicamente máis vantaxosa”. No ámbito destes criterios, os cualificados como “avaliables automaticamente” porque responden a u nha fórmula matemática obxectiva, a compañía quedou en segundo lugar, cunha puntuación de 25 sobre 40 puntos.

De feito, a adxudicación realizouse pola mesma cantidade que se licitaba, sen ningunha rebaixa, algo que non é de todo estraño neste caso, no que os cartos serán xestionados para contratar os anuncios.Pero no aspecto económico, acadou máis puntos outra das finalistas, Arena Media, unha das tres empresas non galegas que quedaron como finalistas dun total de cinco, na que figuraban dúas galegas.
Sen embargo, malia non liderar a clasificación no que se refire a factores de rendibilidade –no que se contempla o mellor custo– e honorarios, Carat si que acadou a mellor puntuación nos criterios “non avaliables automaticamente”, aqueles que, a primeira vista parecen máis subxectivos. Neste aspecto a compañía acadou 58 do máximo de 60 puntos, moi por diante da seguinte na lista, Mediacom, unha UTE (Unión Temporal de Empresas) na que se integraba a galega Punto Norte. Esta foi a oferta que quedou en segundo lugar, con 63,85 puntos sobre os 100 máximos, fronte aos 83,24 da vencedora.
Dentro destes criterios valorábase sobre todo o desenvolvemento estratéxico do plan de medios, con cuestións como os obxectivos de márketing, e o trato cualitativo da campaña, así como a creatividade.
Según Xornal.com 


Realmente, no me parece relevante esta noticia, aunque por lo que me está llegando, parece que fué una decisión poco transparente. Como refleja el xornal, no ganó la oférta más económica, si no aquella que en las clasificaciones "más personales" fué mejor calificada.
Se comenta que hubo una imposición de alguno de los integrantes de la mesa... además está cogiendo mucha fuerza "la noticia" de que altas esferas del Partido Popular, no están NADA de acuerdo con la planificación y ejecución de la/las campañas este Xacobeo, y se están pidiendo la cabeza del Sr. Conselleiro de Cultura y su "delfín" el gerente de la SA de Xestión do Xacobeo.
Las mismas fuentes me informan, que la Secretaria Xeral de Turismo, Carmen Pardo, no se habla con el Consellerio provocando un total y absoluto pasotismo reflejado en la promoción turística de Galicia, como podemos observar tanto en la gestión de Xacobeo como de Turgalicia, que por estár... están desaparecidos.

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